Thursday, June 30, 2011

Soprano sudah kembali..... soprano????? bukan sombrono???

Not even a month... Makan Malam Hari Wanita akan diadakan, dan ianya akan dihadiri oleh Yang Dipertuan Permaisuri Agung ynang anggun jelita... tak sabar rasanya ingin bersua muka dan bersalam dengan tuanku.. mesti korang tanya apa kebende kaitan dinner tu dgn tajuk di atas???? jangan x caya!!!! setelah 28 tahun berlalu, aku kembali menyertai koir... iyeee koir... tak caya? koir yg diwakili oleh persatuan2 NGO atau lebih kepada NWCO....

Ya Allah.. mulanya mcm x leh nk kuar suara,... klu karok aku ok jek ni koir.... koyak aku....tp Alhamdullilah selepas beberapa kali menyanyikan lagu2 yg diberi aku dah mula mendapat lenggok lagu..... tp aku tetap sombrono.. sbb suara soprano ku rasnya dh lama menyembunyikan diri... nanti bila tiba masanya aku akan sabung citer pasal ni ek....

No comments:

Post a Comment